Mentenanță și service

Rețea națională de service

Un parteneriat adevărat nu se oprește la livrare. Avem cel mai bun uptime (timp de funcționare) din piață în 2024 și un serviciu post-vânzare de încredere, cu o rețea de service și mentenanță cu acoperire națională. Clienții beneficiază de suport dedicat prin call center, iar echipele de intervenție sunt disponibile în maximum 24 de ore, oriunde în țară. Pentru comercianți, asta înseamnă mai puțin timp pierdut și flux neîntrerupt în magazine.

Monitorizăm online
toate aparatele

Prin monitorizarea aparatelor asigurăm o fiabilitate operațională ridicată. Eventualele probleme se pot rezolva de la distanță, iar pentru cele care au nevoie de intervenție la fața locului intervenim în maximum 24 de ore. Astfel, retailerii se bucură de un flux constant de clienți mulțumiți.

Serviciile de mentenanță se adaptează la fiecare magazin: clienții noștri își pot alege nivelul de suport tehnic pe care și-l doresc în funcție de tipurile de aparate și de nivelul de cunoștințe tehnice.

Servicii complete

La Envipco România, oferim servicii complete de mentenanță pentru RVM-urile noastre, asigurându-ne că acestea funcționează la parametri optimi pe termen lung. Echipa noastră de specialiști se ocupă de întreținerea echipamentelor, efectuând verificări periodice și intervenții rapide, pentru a preveni orice defecțiuni și a maximiza performanța. Indiferent de tipul de aparat (Flex, Triflex, Optima, Modula sau Quantum), ne angajăm să oferim soluții rapide și eficiente, pentru a sprijini eficiența proceselor de reciclare și pentru a asigura un mediu de lucru sustenabil și fără întreruperi.